Drayo

Z WikiFur
Přejít na: navigace, hledání
Drayo
Aliasy Drayo Drax, Drayo the Drax, Spittorbone, Stegs
Jméno Drayo
Druh Drak
Zaměření Kreslíř, Animátor
Datum narození 27. červenec 1987
Země původu Česká republika CZE.gif
Web www.drayo.eu

Drayo[1] (Narozen 27. července, 1987) je český autor který se specializuje na Anthropomorfní Furry Art. Jméno se vyslovuje jako "Drajo"nebo "Drájo" z anglického čtení Y jako J.

Osobní život[editovat]

Status: Ve vztahu od 21.8.2009

Země původu: Česká Republika

Práce: Zaměstnaný - Cukrář

Zapojení do Fandomu[editovat]

Zapojil se do fandomu v roce 2007 vytvořením účtu na deviantART

Art[editovat]

Většina kreseb je tradičně za pomocí tužky, linky jsou následně dodělány za pomocí černého Centropen pera s šíří 0,5mm a občasně kuličkovým perem. Vybarvování je většinou digitálně s Photoshopem, malá část kreseb je tradičně vybarvováno fixama nebo pastelkama. Převážná část umění je antropomorfního characteru čili furry art se specializováním se na šupinaté tvory (ještěři, draci atd.). Art je "čistý" i pro dospělé, kreslí též abstraktní umění, návrhy na tetování a částečně se zabývá modelováním a animováním v 3D prostoru.

komixy[editovat]

Krom prvotního projektu "Anthromania" jsou ostatní z většího dospělé tématiky.

Fursona[editovat]

Drayovo fursona je anthropomorfní rudý drak (evoluční forma) známá jako druh Drax. Skoro celé tělo je pokryto červenými velmi jemnými šupinkami připomínající lidskou kůži, spodní strana krku přes krk, prsní a břišní svalstvo až přes spodní stranu ocasu ke špičce lemují oranžové šupiny hrubšího charakteru než zbytku těla. Křídla Drayo jako jiní Draxové nemá, neboť o ně přišel při jedné katastrofě a nešlo je zachránit.

Webová stránka[editovat]

Oficiální web http://drayo.eu/

Registrovaný od 13.2.2012

Ostatní Projekty[editovat]

FURloid.net webová stránka
UTAU Hlasové knihovny pro jeho postavy
MMD Modely

Reference[editovat]

  1. "Drayo Character Sheet" vytvořeno Drayem na jeho deviantART účtu. Nahráno 22. dubna, 2009 (upravená verze).

Odkazy[editovat]