Eurofurence 15

Z WikiFur
Přejít na: navigace, hledání
Prezentační obrázek "Arabian Nights"
Autor: Nimrais
Eurofurence
Eurofurence 1 (1995)
Eurofurence 2 (1996)
Eurofurence 3 (1997)
Eurofurence 4 (1998)
Eurofurence 5 (1999)
Eurofurence 6 (2000)
Eurofurence 7 (2001)
Eurofurence 8 (2002)
Eurofurence 9 (2003)
Eurofurence 10 (2004)
Eurofurence 11 (2005)
Eurofurence 12 (2006)
Eurofurence 13 (2007)
Eurofurence 14 (2008)
Eurofurence 15 (2009)
Eurofurence 16 (2010)
Eurofurence 17 (2011)

Eurofurence 15: 1001 Arabian Nights je patnáctý ročník největšího evropského furry conu. Konal se, stejně jako EF 13 a 14, v hotelu Ringberg, tentokrát naposledy. Podle oficiálních počtů se zúčastnilo 911 furries z celého světa, přičemž více než třetinu tvořili ti němečtí. Con musel poprvé ve své historii kompletně uzavřít rezervaci z důvodů obrovského zájmu a omezeného prostoru, a to i pro účastníky s vlastním ubytováním.

Pawpet Show[editovat]

Desátá Pawpet Show nesla podtitul Operation Desert Snow (ve zjevné narážce na učebnice dějepisu).

The Daily Eurofurence[editovat]

Patnáctým ročníkem počínaje začali organizátoři s vydáváním The Daily Eurofurence, tedy conové obdoby zpravodajského deníku. Pod vedením švýcarského furríka Luxena vyšlo pět denních listů (od 26. do 30. srpna), každý oboustranně potištěný ve formátu A4 a plné barvě. List obsahoval články a recenze týkající se akcí předcházejícího dne, krátký komiks týkající se organizace a dění conu a příběh na pokračování Starlit Encounter.

Guest of Honor[editovat]

Čestným hostem patnácté Eurofurence se stal kreslíř a fursuiter Jimmy Chin.

Charita[editovat]

Charitativním tématem v rámci patnáctého ročníku se stala podpora a ochrana divoké populace rysů. Výtěžek činil jen něco málo pod tři tisíce Euro.

Conbook a promo art[editovat]

Conbook patnáctého ročníku, přední strana
Autor: Ashanti-Whitefur
Conbook patnáctého ročníku, zadní strana
Autor: Changer the Elder

Soutěže o cover se tentokrát účastnilo třináct kreslířů v celkovém počtu čtrnácti obrázků (Pan Hesekiel Shiroi měla v ohni želízka dvě). Oboustrané obálky letos organizátoři nepovolili. O vítězství se tedy podělili dva autoři - přední stranu si uzmul tygr na létajícím koberci, jehož autorem je Ashanti-Whitefur, zadní stranu vyplnil Changer the Elder.

Conbook obsahoval krátký příběh The Carpet Weaver's Daughter, jehož autorem je šéfeditor conbooku, Cairyn.

Naposledy v Ringbergu[editovat]

Con svým patnáctým ročníkem s konečnou platností přerostl kapacitu hotelu Ringberg, což přimělo organizátory hledat pro následující rok útočiště jinde. Šéf orgateamu Cheetah označil věc za "nejtěžší rozhodnutí svého života" a spolu s ostatními organizátory připravil v závěru páteční Pawpet Show oficiální rozloučení, při kterém manažerovi i zaměstnancům hotelu poděkoval za tři roky spolupráce a předal jim plaketu s oceněním 'Nejlepší consite na světě'.

Čeští účastníci[editovat]

Patnácté EuroFurence se účastnilo čtrnáct členů českého furdomu. Byli to (v abecedním pořadí): Altair, Changer the Elder, Felis, Franni, GreyLion, Grovajl, Lokosíček, Nyemi, Olven, RustyFox, Spike, TabbieFox, Tamu (který si z conu krom zážitků odvezl i zlomeninu pravé ruky) a Tigerlover. K účasti se připojil jeden český "nefurrík", kreslíř Charlie the Dragon.