Grovajl

Z WikiFur
Přejít na: navigace, hledání

V lidském těle[editovat]

Grovajl Veneziano Mavee
Grovajl Mavee

je český Furrík. Jeho fursona je antropomorfní fenek jménem Fenenek Ocesek. Své pravé jméno nerad používá, proto zde není uvedeno. Narodil se v červnu roku 1986 v Hodoníně a nyní bydlí v Brně.

Je přítulný a přátelský a vždycky rád pomůže, pokud je na blízku a nebo online. Mezi další klady patří určitá roztomilost, kterou si zachovává, hravost a sklony k různým šílenostem. I když se snaží vždy myslet na druhé, je i svým způsobem sebestředný a myslí si, že je příkladným členem fandomu a že je svým způsobem skvělý. Mezi jeho další zápory patří přehnané flirtování, které mu v minulosti vyneslo špatnou pověst a které bylo postupem času zmírněno, špatné vtipy či přehnané a šílené nápady. Naučil se uznat svoji chybu, což bylo v minulosti téměř nemožné. Na venek působí dost bláznivě, ale je vcelku inteligentní a umí poradit, hlavně v oblasti psychologie a vztahů. Nevyzná se moc v informační technologii, autech a sportu. Zbožňuje medovinu a sladké likéry, zmrzlinu a vodní dýmku. Nesnáší rajčata a žemlovku. Vzhledem je to typický člen furry komunity - do jisté míry exhibicionista. Vždycky nosí obojek se známkou (Foto), občas specifický ocásek a ouška. Mezi jeho záliby patří vše týkající se furry fandomu, příroda, anime, hry na PC (převážně RPG a strategické), četba (hlavně fantasy a sci-fi a dobrodružné romány) filmy, geocaching, nakupování, srazy, vysedávání v čajovně, japonské hry a kultura, DDR, deskové a karetní hry, konzole, a lingvistický terorismus. Poslouchá Techno, Trance, elektronickou muziku, cokoliv spadající pod Rave. Preferuje skladatele jménem Renard Queenston. Dále má rád metal, rock, pop, jazz, operu; téměř cokoliv kromě dechovky, hip-hopu a rapu. Býval kdysi majitelem liščího mláděte jménem Shadow, kterého nyní díky tragické nehodě již nevlastní.

Shadow[editovat]

Sameček lišky zlaté, křížený s liškou stříbrnou.

Youtube link

Fursona[editovat]

Fenenek Ocesek
Fenenek ocesek
Je většinou anthro někdy i non-anthro fenek, sameček, s možností měnit podobu svých tlapek z Anthro na non-anthro a zpět. Má jeden huňatý ocas, který dokáže rozdělit až na tři. Kromě těchhle zvláštních schopností již žádné další nemá. Má hnědé oči, růžové vlasy, růžové drápky a na pravém rameni má vytetovanou růžovou pacičku a na krku obojek se známkou, na které je pacička. Kromě těchhle poznávacích znamení je to klasický anthro fenek. Měří přibližně 150 centimetrů a váží 58 kilogramů, je divoký, hravý a miluje zmrzlinu, kterou si dává až neobvykle často. Nekouše.
Puzzlepiece32.png Tento článek je příliš stručný. Pomozte jej vylepšit.